aku malu kepada ALLAH  

Posted by Anonymous


Aku malu pada Allah
kerana akulah itu hamba yang saban waktu berjanji pada Nya
namun....
akulah juga yang memungkirinya.

Aku malu pada Allah
kerana akulah itu hanya hamba kecil kerdilnya
namun....
diri sarat dan berat dengan beban dosa padaNya

Aku malu pada Allah
kerana akulah itu hamba yang sering meminta itu dan ini pada Nya
namun...
sering pula terlupa untuk mensyukurinya

Aku malu pada Allah
kerana akulah itu hamba yang saban waktu hidup atas ihsan dan rahimNya
namun...
diri masih terlalu berkira untuk mengorbankan rehatku demi beribadah padaNya

Sesungguhnya, aku benar-benar malu padaMu Ya Allah.

This entry was posted on 11:37 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments